pohanští Bohové jsou zpět
 
moudra: Jeden otec je lepší než sto učitelů (norské)

POHANSKÁ KECÁRNA





www

email
KDO JSI



opiš kontrolní kód:





záznamy 15286 - 15300 z celkem: 15583

P Ř Í S P Ě V K Y



smiko

7. 04. 2005, 20:22:36

KAZIMIR:
mas pravdu mozem tresnut hocijaku kravinu ale naco by som to robil ? Velesova kniha sice nebola uznana ale hlavne ze mame z nej kopu informacii o zivote slovanov a ich mytologii vsak ?
pozri sa na kto sa zastava pravdivosti knihy, dr.Běgunov, uznávaný znalec staroruské literatury. Přidala se k němu i katedra slovanské filologie Lotyšské státní univerzity.
ale kazdy verime niecomu inemu.....

o tej knihe co spominas, tomu by som neveril, to uz vazne prehanaju....

Kazimir

7. 04. 2005, 20:12:17

Aregul: dost oneskorena reakcia ale predsa. Neviem ci sme niekoho vo vojenstve predcili, proste nas bolo mrte a proti tomu nic nezmozes.
A po druhe Cinania sa postupne stavaju velmocou, jednak ekonomickou a jednak maju najvacsiu armadu na svete ktoru prezbrojili na jednu z najmodernejsich, co znamena ze ak to pojde takto dalej o chvilu z nich bude najmocnejsi stat na Zemi.

A Smiko: ty co za haluze vymyslas? To uz mozes tresnut naozaj hocijaku kravinu. Velesova kniha nebola nikdy uznana za historicky material, nenasli sa ziadne dokazy ze by slovania mali pismo pred hlaholikou a takisto ani ziadne ze by sa slovania na nasom uzemi nachadzali pred 5. storocim.
Ty vravis Korrakovi ze jeho informacie su neiste, ale tvoje su vymyslene.
Cital som knihu jedneho autora ktory tvrdil ze vsetky velke kultury boli v skutocnosti praslovanske a ze vsetky pisma boli praslovanske len primitivne narody (Egyptania, Sumeri, Minojci...) dobyli ich uzemia a vtlacili im svoj charakter. To aj takymto hovadinam by si veril?
Drzme sa v realite.

smiko

7. 04. 2005, 18:24:57

KORRAK:
uvedme to na pravu mieru:

K: A ty nepotřebuješ originál, abys uvěřil, že Ježíš je bůh? Ty věříš Novému zákonu bez ověřování pravosti?
S: niesom krestan takze nemam povinnost tomu verit.

K: No ale už z těch formulací v komentářích je vidět, že to psal někdo v době křesťanské. Tak kde v tom chceš hledat nějaké originální záznamy o pohanských Slovanech a jejich pohanskéím náboženství.
S: kniha bola obohatene o komentare autora ktory ju prepisal, ktory sa volal Asov v 50 rokoch 20 storocia a zasvetil ju ak as nemylim Svatovitovi a vsetkym bohom, cital si iba kratky urivok......

Korrak

7. 04. 2005, 06:59:14

SMIKO : potrebujes original aby si veril ?

A ty nepotřebuješ originál, abys uvěřil, že Ježíš je bůh? Ty věříš Novému zákonu bez ověřování pravosti?

SMIKO : to je prihovor autora ktory to spisal, pretoze tato kniha ma vela textov ktore su autorove komentare, keby nieco

No ale už z těch formulací v komentářích je vidět, že to psal někdo v době křesťanské. Tak kde v tom chceš hledat nějaké originální záznamy o pohanských Slovanech a jejich pohanskéím náboženství.

Pochvist : ale je zde málo o nás o SLOVANECH

Tak sám taky něco vyhledej. Nečekej na ostatní.

Pochvist

7. 04. 2005, 00:17:05

Pěkné stránky, ale je zde málo o nás o SLOVANECH. Proč se zabývat okolím když neznáme sami sebe. Jinak opravdu pěkné.

smiko

6. 04. 2005, 22:38:58

Velesova kniha, Rod IV, I:I[1]
Tuto Velesovu knihu zasvěcujeme našemu Bohu, který je naším útočištěm i naší silou...
I šli jsme za naším Bohem a začali Ho velebiti:
- Buď pochválen dnes jako v budoucnu a na věky věků!

K : A tohle ti připadá jako nějaký originální pohanský text?

S: to je prihovor autora ktory to spisal, pretoze tato kniha ma vela textov ktore su autorove komentare, keby nieco

K: Dokud nejsou k dispozici originály, tak se není o čem bavit. TO je totéž jako s knihou Moron a dalšími pochybnými "dokumenty"...
S: potrebujes original aby si veril ? kopu hisotrickych textov/knih su len prepismi orginalov a tiez im verime ze su prave.

Korrak

6. 04. 2005, 22:16:48

VELESOVA kniha : Originální desky jsou ukryty na neznámém místě, snad v archivech bývalé ruské státní bezpečnosti.

K: Dokud nejsou k dispozici originály, tak se není o čem bavit. TO je totéž jako s knihou Moron a dalšími pochybnými "dokumenty"...

Velesova kniha, Rod IV, I:I[1]
Tuto Velesovu knihu zasvěcujeme našemu Bohu, který je naším útočištěm i naší silou...
I šli jsme za naším Bohem a začali Ho velebiti:
- Buď pochválen dnes jako v budoucnu a na věky věků!

K : A tohle ti připadá jako nějaký originální pohanský text?
...

Korrak

6. 04. 2005, 22:09:06

SMIKO : pokial si nezil v tej dobe tak nemozes nikdy presne urcit ako to bolo...

K : Málokdy určuju něco přesně. A ještě se kolikrát netrefím.

smiko

6. 04. 2005, 22:03:32

KORRAK:
http://mujweb.cz/www/mat/myths/Book_of_Vles.htm

akysis isty co sa tyka ohladom historie.... nic nieje iste, berme to takto ako poznamenal Balor cim ideme viac do historie tym je menej ista.... takze tak. pokial si nezil v tej dobe tak nemozes nikdy presne urcit ako to bolo...

Korrak

6. 04. 2005, 21:26:24

SMIKO : ale co taka Velesova kniha ?,

A nejsou v ní spíš údaje, které se o Slovanech nahromadily až později?
Já si nepamatuju, že by některej národ měl knihu s podrobným popisem svých kultů a národopisu.
A navíc mi kniha Velesova nějak nic neříká. Co to je? (Vydavatel, autor, rok vydání, kde se nachází originál, co se o něm obecně ví...).

SMIKO : tak ze pred znamym prvym stahovanim narodov neprebehla predtym omnoho davnejsie vlna, ktora to tu osidlila ?

A proč? Vždyť my máme poměrně přesně zmapované osídlení zpět až do doby kamenné: před Slovany Germáni, před nimi Kelti, zemědělské kultury - knovízská, popelnicová, mohylová, lovci u Dolních Věstonic,...

A mezi odchodem Germánů a příchodem Slovanů žádná velká mezera nezůstala. A navíc zde určili žili bez stěhování smíchaní původní obyvatelé z dob starších. Takže by se nějaké jiné osidlování jinými vlnami Slovanů určitě v nějakých zprávách nebo nálezech zachovalo.

smiko

6. 04. 2005, 20:42:04

KORRAK : Ty máš informace o něčem původním slovanském, co je napsáno původním slovanským písmem (starším než hlaholice)?
SMIKO: mozna to bude zniet divno ale co taka Velesova kniha ?, zevraj pisana povodnym slovanskym pismom. je take pol na pol pretoze jedny tvrdia ze to podvrh a druhy ze to je pravda, kto ma pravdu ? to nikto nezisti. neviem odkial ziskal autor tolko informacii o slovanoch ale tam toho velmi vela....

KORRAK: A ty máš nějaké věrohodnější informace o dřívějším příchodu Slovanů?
SMIKO: nemam (zatial som nenasiel) ja iba uvazujem, aj historici iba uvazovali ze by to mohlo byt vtedy... preco to nemohlo byt napriklad tak ze pred znamym prvym stahovanim narodov neprebehla predtym omnoho davnejsie vlna, ktora to tu osidlila ?

pomali to zacina byt flameware........

Korrak

6. 04. 2005, 20:31:23

Smiko: ty hovoris ze Cyril a Metod vytvorili slovanske pismo.
ja som povedal ze ho prebrali od slovanov a iba doplnili a znaky greckej abecedy

K : Ty máš informace o něčem původním slovanském, co je napsáno původním slovanským písmem (starším než hlaholice)?

S : iba historici hovoria ze prisli v 5-7 storoci

K : A ty máš nějaké věrohodnější informace o dřívějším příchodu Slovanů?

smiko

6. 04. 2005, 20:01:34

KORRAK:
ako sa to vezme
ty hovoris ze Cyril a Metod vytvorili slovanske pismo.
ja som povedal ze ho prebrali od slovanov a iba doplnili a znaky greckej abecedy, takze sa nepovazuje za prve slovanske pismo....
o prichode som to myslel tak ze iba historici hovoria ze prisli v 5-7 storoci, ja hovorim ze tu boli omnoho dlhsie...

takze sme sa takmer zhodli

Korrak

6. 04. 2005, 19:54:59

Smiko:

Tak už jsme se vpodstatě shodli, ne? I v abecedě i v příchodu.

smiko

6. 04. 2005, 19:24:02

KORRAK:
omyl, oni iba doplnili znaky o niektore pismena greckej abycedy aby sme boli presny. su urcite uvahy o tom ze sa prave stretli so slovanmi, od nich prebrali pismo a doplnili ho greckymi pismenami kvoli tomu aby mohli prelozit Bibliu do Slovanstiny.

Mas pravdu UDAJNE prisli, takze to nieje jasne. mohli tu byt omnoho skor ako datuju historici.
záznamy 15286 - 15300 z celkem: 15583

P Ř Í S P Ě V K Y

nahoru
novinky

HLEDÁNÍ
= bez diakritiky =
MAILING LIST

NOVINKY
2.10.2014 - K tématu soch Svědkové času - jak to je ve světě >> zde

5.8.2014 - stránky se aktualizují, přibudou nové odborné články a rozjíždí se projekt Svědkové času, vztyčování pohanských model na posvátných místech :)

4.11.2011 - přidána reportáž o pochodu Závist - Stradonice >> zde

19.4.2007 - !!! Doba železná, Praha - hlednáme členy >> zde

30.9.2006 - odkaz, který byste měli shlédnout: KELTOVE.NET >> zde

25.7.2005 - DE BELLO GALLICO >> zde

19.2.2005 - přidán šermířský bazar >> zde


OBRÁZEK DNE


ONLINE OBCHOD

Daoine Ceilte

Gromovoj

KONTAKT
MEJRA cernunn@seznam.cz

SLUNEČNÍ POUŤ
východ slunce 06:55
západ slunce 16:43

NASTAVENÍ
přidej k oblíbeným přidat k oblíbeným
jako výchozí nastav jako výchozí


věnováno Cernunnovi,
Vám i Jim
 
[Kovářství - armaepona.cz] [Hist. obchod - drakkaria.cz] [Bretonský Cidre - bretagne.cz] [dobazelezna.cz] [keltoman.webgarden.cz]
Licence Creative Commons
Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česká Republika