pohanští Bohové jsou zpět
 
moudra: Odliv nečeká na pomalé muže (irské)

POHANSKÁ KECÁRNA





www

email
KDO JSI



opiš kontrolní kód:





záznamy 3676 - 3690 z celkem: 15584

P Ř Í S P Ě V K Y



Eicherik

11. 04. 2008, 12:15:23

Říci na pohanský kecárně "Ježíš lidi....." to je fakt dobrej úlet.

Kristof

11. 04. 2008, 11:31:22

Jezis lidi nebudte naivni! Vsechny informace co se pohnou na netu, televizi, novinach proste ve vsech multimediich jsou cenzurovany! A pokud se ukazou nejake informace proti soucasnemu systemu ad ameriky nebo cech! Je to zamerne!! pokud si normalni clovek precte takovouto informaci, ma pocit za je svoboda slova! A za druhe pro soucasny zidobolsevicky, sionisticky rezim je to moznost sledovat populaci ktera se naklani proti soucasnemu systemu! Je to pro nej jako majak Ktery ho upozorni na kazde procento lidi kteri nesouhlasi!! Vy si myslite ze tento vas chat neni sledovany??? Ale je! A muzu vas ujistit ze kazdy kdo se zmini na teto diskuzi o politice takovym zpusobem jakym se tu diskutuje! O kazdem takovem ja zaznam na BIS !!!!! Muzete si bejt jisti!

alien

11. 04. 2008, 11:12:36

Balore, vesměs máš pravdu, nechci polemizovat. Ale rozdíl oproti informačním možnostem před rokem 1989 tady dnes je. Je to možnost VÝBĚRU informačních zdrojů. Máš pravdu v tom, že téměř všechny informační zdroje jsou tendenční a slouží tomu, kdo si je platí. Ale dnes existuje více subjektů, které mají peníze a ty si platí zdroje různé. Dnes se nemůžeš spolehnout jen na jediný informační zdroj. Třeba iDnes, které je v německých rukách zpívá svojí písničku. A jelikož náš tisk už téměř český není, vypadá to jak říkáš. Ale naštěstí existuje internet, existuje mnoho různých zahraničních serverů s protichůdnými informacemi. U nás jen poskrovnu, ale je třeba se poohlédnout v Rusku, v Číně, v Čečensku dokonce měli svůj serever islamisté, Al Jaazerah - muslimský nezávilsý zdroj a internetová TV, Íránská televize a opovrhované USA mají bezpočet nezávislých serverů, které perou jak do oficiální poltiky tak třeba i do Židů, pokud chceš, tam je totiž opravdová svoboda slova. Je ovšem už něco jiného, že tím svět nezměníš, jak si správně stěžuješ. Ale vědět je někdy také dobré.
Co se týče ČR tak celkem nezávislé jsou Čulíkovy Britské listy: http://www.blisty.cz/, pokud chceš třeba antisionistický český magazín tak stačí se mrknout do Kanady: http://www.zvedavec.org/, na Slovensku - server Proti prúdu: http://prop.sk/, pokud chceš informace z Izraele tak klidně: http://www.eretz.cz/ Tyhle jsou píšící v češtině, některé občas navštěvuji, abych měl větší rozhled. V USA je takových serverů přehršel, jenom namátkou třeba: http://www.rense.com/
Informace v dnešní době není možno pasívně přijímat, ale aktivně vyhlédávat a porovnávat různé zdroje. Pokud to nestačí, jetřeba opět číst mezi řádky ja za totáče...

Petr

11. 04. 2008, 11:06:59

Judaismus je ta nejnebezpecnejsi vec na svete ktera kdy existovala! Nikdy se nikdo tak nenadrazoval nad ostatni rasy jako zid! Myslim ze Kristof nemel na mysli to jesli ma nekdo z nas cast zidovske nebo cikanske krve! Jde o ortodoxni viru! A zid sam prohlasuje ze zpusobi kulturni a moralni genocidu vseho necisteho(nezidovskeho)! A to co dela islam? Je to pouha obrana proti tomu cemu byli vystaveni ze strany zidu!! Brani svoje nabozenstvi a svoji zem! Jsou pouhymi patrioty jako my! Kterym nebyla dana jina moznost! A nam taky nebude dana jina moznost! Prijde den kdy my rozpoutame ragnarok tak jako islam rozpoutal Dzihad!

Balor Zlooký

11. 04. 2008, 10:18:53

Alien: "Vztahy mezi národy a rasami přeci nemohou zatěžovat zákony, které svobodnou výměnu názorů zakazují a trestají."
******************************

Bohužel mohou K té svobodě slova> Doporučuji se vám občas podívat na čt 24 kdy dávaj zpravodajstí z roku 1983 atd.. Je to velice poučné!
Zjistíte co se dělo v sovětském svazu,kolik toho pro nás tenkrát vláda udělala, co se kde stavělo či inovovalo, co se děje v sovětském svazu a číně, prostě sovětském bloku, jak se hrál hokej v rusku jak dopadli atletické závody východního bloku a zpravodajství ve směs končí hrdinou práce předtím ještě následuje tvrdá kritika konkurenčního režimu převážně američanů.Mno když to skončí přepnete si dejme tomu na Novu Ve zprávách z roku 2008 se dozvíte jak je na tom evropská unie a Nato, co pro nás vláda dělá, kde co se otvírá či staví, co se děje V Americe, jak se hraje nhl a nba a zpravodajství ve směs končí borcem na konec avšak předtím ještě následuje tvrdá kritika konkurenčního režimu
****************************
Co tím chtěl balor říci

Takže nakonec čumíte jak puk když zjistíte, že zpravodajství roku 1983 a 2008 ačkoliv je doba jiná vesměs se politický a propagandistický náboj nezměnil. Dnes jsou média stejně politický jako kdysi a stejně propagandistický a tohle není svobodné.
TO CO NÁM CPOU MEDIA JE PROPAGANDA, NEOBJEKTIVNÍ INFORMACE ZKRESLUJÍCÍ CELOU SITUACI!!! KDYBYCHOM ŽILI V DEMOKRATICKÉ SPOLEČNOSTI TAK MÁ KAŽDÝČLOVĚK PŘÍSTUP K OBJEKTIVNÍM INFORMACÍM NEZATÍŽENÝCH POLITIKOU, NA JEJICHŽ ZÁKLADĚ SE PAK MÁ SÁÁÁM SVOBODNĚ ROZHODNOU CO JE SPRÁVNÉ A CO ŠPATNÉ!!!!!


Svoboda je dnes stejný hybrid jako kdysi(DNES) křesťanství. Je moc hezké říkat že máte svobodu slova, ale k čemu vám je, když vás nikdo kompetentní neposlouchá a nebudu radši rozvádět myšlenku vynutitelnosti svých práv
Je moc krásné mít svobodu pohybu(kdy ještě lidi měli prachy na to cestovat), kterou využívá když to přeženu ani ne 30% čechů a na každém kroku vás sledují kamerové systémy a veškerý váš pohyb podléhá vízové politice.Avšak jeden z nějvětších hybridů slova svoboda a demokracie vidím když Nato vyváží mír a demokracii do celého světa prostě křížová výprava...
Chci vám teda říci jen jedno to že můžete vykřičet jak vás sere vláda, bush atd. v hospodě není svoboda slova! ALE TORZO!
TO CO NÁM CPOU MEDIA JE PROPAGANDA, NEOBJEKTIVNÍ INFORMACE ZKRESLUJÍCÍ CELOU SITUACI!!! KDYBYCHOM ŽILI V DEMOKRATICKÉ SPOLEČNOSTI TAK MÁ KAŽDÝČLOVĚK PŘÍSTUP K OBJEKTIVNÍM INFORMACÍM NEZATÍŽENÝCH POLITIKOU, NA JEJICHŽ ZÁKLADĚ SE PAK MÁ SÁÁÁM SVOBODNĚ ROZHODNOU CO JE SPRÁVNÉ A CO ŠPATNÉ!!!!!

A NEDĚLÁM SI ILUZE O DOKONALOSTI TOHOTO REŽIMU A O TOM NÁSLEDUJÍCÍM, VÍME ŽE SE HISTORIE OPAKUJE JE TO ZÁKONITOST SPOJENÁ S CERNNUNEM A VĚČNSTOSTÍ A PROTO JÁ OSOBNĚ ČEKÁM NA MISTRA JANA HUSA A NA HUSITY, KTEŘÍ NEBUDOU BOJOVAT PROTI CÍRKVY ALE TAKZVANÝM HYBRIDNÍM DEMOKRATICKÝM REŽIMŮM.


alien

11. 04. 2008, 08:42:50

Sorry, ANONYM, to byl alien.

ANONYM

11. 04. 2008, 08:41:51

Balor Zlooký: K pohanství jsem se dostal přes zájem o magii. Karma je v esoterice docela ústřední téma a není mi tedy tento pojem cizí. Tak jako ve skutečnosti neexistuje černá a bílá magie, nelze se vyhnout dobru ani zlu. Novodobé pohanství ale začíná prakticky od počátku a bylo by možná dobré postavit se mimo karmické vztahy mezi judaistickými náboženstvími a nevstupovat do nich. Hájit svoji počáteční nezatíženou karmu a nestavět se pro žádný ani proti žádnému judaistickému směru. Svoje karmické vztahy si musí tato náboženství vyřešit mezi sebou. Samozřejmě, pokud bude pohanství napadeno ve své existenci, válce se vyhnout nelze, ale zatím důvod k válce nevidím.
Toto moje tvrzení pramení z předpokladu, že pohanství nemá kontinuální trvání a tedy i karmu. Samozřejmě, je tověc diskurzu zda do novodobého pohanství zatáhnout starou karmu a staré křivdy způsobené křesťany.
Co bych viděl jako prospěšné je usilování o svobudu slova. Naše společnost začíná pomalu ale jistě sklouzávat k totalitě. Prvopočátky lze již vystopovat ve zde již zmíněných zákonech proti svobodě slova. Vztahy mezi národy a rasami přeci nemohou zatěžovat zákony, které svobodnou výměnu bázorů zakazují a trestají. Jak bychom se bez svobodných diskuzí mohli dohodnout ku společnému prospěchu?

Balor Zlooký

11. 04. 2008, 07:59:17

Pohanství se mi jeví jako jedno možné východisko z tohoto začarovaného kruhu nenávistí, válek a vyvražďování. Kdyby pohané alespoň malou měrou mohli přispět k zastavení tohoto kolotoče nenávisti, bylo by to opravdu skvělé.
******************************
Ale snad oba dva víme že je to jen utopie stejně jako fugnují kapitalismus či komačnismus
Války jsou byli a budou už jen když to vezmeš z karmického pohledu
****************************
tvá duše tu má sbírat zkušenosti(aby se dostala na další level ) takže si musí projít různými zkušenostmi, takže i válkou.

alien

11. 04. 2008, 06:35:48

Já osobně se vlivu Židů nebojím. V dnešní době je promíchání původu všech naprosto nepřehledné. Nikdo z nás neví kolik genů má germánských, slovanských židovských, cikánských a podobně. A sám původ Židů je velmi různorodý. Kdybychom tedy pátrali v našem rodokmenu, určitě bychom nějakého židovského předka našli. Osobně se domnívám, že tento problém je pouze psychologický a nikoli faktografický.
Co se týče samotného judaizmu, tak v něm nevidím naprosto nic závadného. Židé svoji víru nikomu nevnucují. Což ovšem neplatí pro odrůdy judaizmu jako je křesťanství a islám, které nefungují pouze jako náboženství, ale mají tradici ve vstupování do politiky a k ideologizaci. Takže za nebezpečné považuji právě křesťanství a islám, ne samotný judaizmus.
Čeho se ale obávám, to je právě ona konfrontace mezi těmito jednotlivými judaistickými náboženstvími. U křesťanů zakořeněný antisemitizmus, u židů nekompromisně pojatý sionizmus a u muslimů naprosto fanatický džihád proti všemu židovskému.
Celý svět se točí kolem těchto bazálních nenávistí mezi judaietickými směry a všechny konflikty v současnosti z něho pramení.
Pohanství se mi jeví jako jedno možné východisko z tohoto začarovaného kruhu nenávistí, válek a vyvražďování. Kdyby pohané alespoň malou měrou mohli přispět k zastavení tohoto kolotoče nenávisti, bylo by to opravdu skvělé.

Kristof

10. 04. 2008, 19:08:55

Jsem rad ze si nekteri lide uvedomuji Jaky vliv maji zide na soucesnou spolecnost! Jeste je potreba aby si uvedomili vaznost situace! Jak rikam , vazim si vas protoze jste jedni z mala co znaji neco o nasem puvodu a historii! A rad bych se ztotoznil s nazorem -bojovat inteligenci a slovem! Jenze! My se pokusime bojovat slovem a Svobodozednarska spolecnost nam srazi hlavu mecem! Takovych pripadu bylo v historii mraky! Uz pan taticek Masaryk(Zid- puvodnim jmenem Redlich)Nechal strilet do ceskych delniku! A mam takovy pocit ze to zustalo tradici! Podle toho co pisi nekteri lide na tomto pokecu myslim ze jsou stejneho nazoru jako ja!Nektri lide mi rikaji ze bych se mel krotit ve vlastnim zajmu! Ano maji pravdu! Ale proc se krotit a strkat hlavu do pisku????? Co je nasim cilem? Delat smesna shromazdeni keltu, germanu? Ne! to neni nas cil! nas cil je zachovat nasi kulturu! A pokud se povede kazdemu z vas za cely vas zivo presvedcit alespon dva lidi a prevratit je na pohanskou viru! Muzete rici jste byli uspesni a ze jste neco pro nas udelali! Nemejte strach! Ja ho take nemel! Doplatil jsem na to! Ale me se povedlo prevratit Desitky lidi!!!! Pravda dnes ziji v jinem state! Byl jsem donucen utect z CR! Ale bojovat neprestanu! nikdy!!! Vitezstvi a nebo Valhalla!!!!!!!A az jednou budu umirat ! Budu si moct rict ze jsem udelal to co bylo v mych silach pro vytezstvi! A ze muj zivot nebyl zbytecny! Pokud bych napsal me prave jmeno verim ze nekteri z vas by si vzpomeli kdo jsem ............ a jsem delal v CR! Ale to je nepodstatne!! Zamysle te se nad tim co bude dal! Nemyslete jen na minulost!

Eicherik

10. 04. 2008, 17:57:12

Jak by bylo krásně, kdyby byla svoboda slova.

Balor Zlooký

10. 04. 2008, 16:25:04

Laura "potkali,rozmíšky přišly až s příchodem křesťanství do evropy."

Nechci ti do toho Lauro kecat ale ony zmiňované rozmíšky, právě vypukli a doháněli se do extrémů na blízkém východě, nikoliv v evropě
tady to už byla jen přirozená a jediná reakce, kdy židé rádi donášeli a udávali své spoluobčany římské za křestanství (jaká ironie osudu :D )
Germán se se židem mohl setkat a kelt také spousta žoldáků sloužila ve službách říma a bylo pravidlem že tyto posádky nesmí sloužit ve své zemi a proto sloužili v africe a v blízkovýchodních provincií.

Co se týče Kryštofa, je mi jedno jestli je nácek nebo ne. Já totiž považuji za demokratické a svobodné i propagaci vlastních názorů, i když společnosti nejsou zrovna po chuti,ale jsem toho názoru že své projevy by měl ve vlastním zájmu mírnit, protože tak tolerantní část společnosti je opravdu malá.
To že židé si za své stíhání a pronásledování mohli v podstatě sami již víme. To že nad nimi stojí neznámá a tajemná ochranná ruka až dodnes mi přijde spíše děsivé, protože to něčemu nasvědčuje(stejně jako kdysi po bolševické revoluci )
ted naražím na to že, už to že řeknu že židé si za to můžou sami, můžu jít klidně před soud za antisemitismus(v zákoně je to totiž tak obecná fráze až bych plakal) a to nemluvím o cenzurované části historie druhé světové války.

Je moc pěkné Lauro a v podstatě s tebou souhlasím, že máme bojovat rozumem atd. a pídit se pídit, ale zas na druhou stranu byli to křestané co zničili co mohli a pošlapali naši identitu, tradice, zvyky atd. A velmi silně pochybuji že se někdy vrátí v podobě národních svátků.
A to že se téměř všechny prameny o pohanství....vlastně všechny prameny o pohanství zachovali v jejich rukou a písmem u mě osobně totálně ničí jejich věrohodnost
A PROTO AT ŽIJE EGYPT A BABYLON :P

Balor

10. 04. 2008, 16:05:59

Laura

10. 04. 2008, 11:49:21

Bardfili, díky tohle jsem nevěděla. (Jen prostě nemám ráda nacistický skíny)
Balore, o tomhle vysvětlení vzniku svastiky jsem ještě .neslyšela...
******************************
Mno tady se nejedná v podstatě o svastiku, ale o to že hákový obrácený hákový kříž vznikl jen v podstatě "náhodně" s křížením těch dvou run
************************
Zajímavý na tom je když to vezmeš za ten pohaskej rukávech
Dle mě jim šlo o to "nejspíše" Ódina povýšit na sluneční božstvo,pradávný znak slunce je obyčejný kříž či cokoliv zkříženého)
a tímto toho v postatě dosáhli, vzali Odinovu dvě runy, zkřížili je a tím ho v podstatě symbolicky povýšili na sluneční božstvo a jako vedlejší efekt ti vzniká obrácený hákový kříž, což si vysvětlovat můžem třeba tak že na to neměl nikdy odin nárok že už v podstatě samotná symbolika popírá tuto možnost

Balor Zlooký

10. 04. 2008, 16:00:30

Kristof : Vsichni evropane jsou arijci a nebyli urceni k likvidaci ale k germanizaci!
******************************

Asi teď narážíš na jak chtěli pogermánčit čechy...moment...nechtěli je náhodou vyhladit, hned židech a cikánech?

Eicherik

10. 04. 2008, 15:32:42

Nic proti českému lvu nemám.
záznamy 3676 - 3690 z celkem: 15584

P Ř Í S P Ě V K Y

nahoru
novinky

HLEDÁNÍ
= bez diakritiky =
MAILING LIST

NOVINKY
2.10.2014 - K tématu soch Svědkové času - jak to je ve světě >> zde

5.8.2014 - stránky se aktualizují, přibudou nové odborné články a rozjíždí se projekt Svědkové času, vztyčování pohanských model na posvátných místech :)

4.11.2011 - přidána reportáž o pochodu Závist - Stradonice >> zde

19.4.2007 - !!! Doba železná, Praha - hlednáme členy >> zde

30.9.2006 - odkaz, který byste měli shlédnout: KELTOVE.NET >> zde

25.7.2005 - DE BELLO GALLICO >> zde

19.2.2005 - přidán šermířský bazar >> zde


OBRÁZEK DNE


ONLINE OBCHOD

Daoine Ceilte

Gromovoj

KONTAKT
MEJRA cernunn@seznam.cz

SLUNEČNÍ POUŤ
východ slunce 06:58
západ slunce 16:42

NASTAVENÍ
přidej k oblíbeným přidat k oblíbeným
jako výchozí nastav jako výchozí


věnováno Cernunnovi,
Vám i Jim
 
[Kovářství - armaepona.cz] [Hist. obchod - drakkaria.cz] [Bretonský Cidre - bretagne.cz] [dobazelezna.cz] [keltoman.webgarden.cz]
Licence Creative Commons
Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česká Republika